ბიზნესი
18/06/2020

რითეილ სექტორი COVID-ის კრიზისიდან ჯერ კიდევ ვერ გამოდის

რითეილ სექტორის გახსნიდან 15 დღის განმავლობაში რეალიზაციის მაჩვენებელი დაახლოებით 10%-ითაა გაზრდილი, თუმცა ზრდაში ძირითადი წილი პირველი კვირაზე მოდის. ბოლო დღეებია ტანსაცმლის ბრენდულ მაღაზიებში უკვე 30-35%-იანი ვარდნა შეინიშნება.

როგორც რითილ გრუპ ჯორჯიაში ამბობენ, რეალიზაციის შემცირება ნავარაუდევ მაჩვენებელზე მეტი არ არის და თუ ტენდენცია შენარჩუნდა, რითეილ სექტორის არსებობა-არარსებობის საკითხი არ დადგება.

კომპანიაში ფულადი სახსრების სიმცირეზე საუბრობენ, რის გამოც გაფართოება და ახალი კადრების აყვანა წელს აღარ იგეგემება.

კვირის ბოლოს სავაჭრო ცენტრების გარკვეულ მაღაზიებში უკვე განახლებული კოლექციების გამოჩნდება. ეს არის კოლექციები, რომლებიც კორონავირუსის გავრცელებამდე მზად იყო.

შემდეგი კოლექციების შემოსატანად და სამუშაო ადგილების შენარჩუნებითვის რითეილ სექტორი, სახელმწიფოსგან დღგ-ზე შეღავათის დაწესებას ითხოვს.

ბიზნესპარტნიორი

ბიზნესგარემო და რეგულაციები

მსოფლიო ტურიზმის ინდუსტრია და საქართველო

შვედეთის პროექტები საქართველოში

საკონსულტაციო მომსახურების როლი პანდემიის პირობებში

შრომის ბაზარი პანდემიის პირობებში

ბიზნესომბუდსმენის როლი პანდემიის პირობებში

სუბსიდირებული ეკონომიკის პერსპექტივა

თევზსაშენი მეურნეობების პერსპექტივა საქართველოში

იპოთეკური კრედიტების მხარდაჭერის პროგრამა იწყება

რთველი 2020 და სახელმწიფო დახმარების პროგრამა

როგორი უნდა იყოს საქართველოს ახალი ეკონომიკური მოდელი

ციფრული ერა - შესაძლებლობები და საფრთხეები

ლავანდის ველები საქართველოში

ქართული კოსმეტიკური ბრენდის წარმატება დიდ ბრიტანეთში